Properament s'iniciarà el cicle sobre 'Els governs locals al segle XXI', organitzat per l'Oficina del Club de Roma a Barcelona i el Consell dels Governs Locals Units, amb la col·laboració de la Fundació 'La Caixa' i amb el suport de la Federació de Municipis de Catalunya, l'ACM, i la Diputació de Barcelona, coordinat per Josep Mayoral
28/09/2022
La primera sessió del cicle tindrà lloc al Palau Macaya el dia 25 d'octubre, a les 18 hores, sobre el tema "Els governs locals i els Objectius de Desenvolupament Sostenible”, amb la participació de:
· Nuria Marín, alcaldessa de l'Hospitalet de Llobregat i presidenta de la Diputació de Barcelona
· Carlos Martinez, alcalde de Soria i representant dels municipis espanyols al Consell de les Regions i Municipis d'Europa
· Arnau Queralt, director del Consell Assessor per al Desenvolupament Sostenible de la Generalitat de Catalunya
· Coordinarà la taula Emilia Saìz, secretària general de CGLU
Es generalment acceptat que els 17 objectius i les 169 accions dels ODS definits des de les Nacions Unides, només seran possibles si es despleguen des de la proximitat.
Les comunitats locals són essencials en la lluita contra les desigualtats i contra la crisi ambiental. Com estan afrontant aquest repte els ajuntaments? Estan avançant en la redacció d'agendes 2030 als diversos nivells institucionals? Tenim indicadores de com està evolucionant el camí cap a la consecució d'aquests objectius? Hi ha suficient permeabilitat entre les agendes 2030 municipals i les dels organismes regionals i estatals?
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.