Resolució EMT/3291/2022, de 21 d'octubre, publicada al DOGC número 8780, de 26 d'octubre de 2022

28/10/2022

Poden ser entitats beneficiàries d'aquesta subvenció les que preveu la base 5.1 de l'annex 1 de l'Ordre EMT/218/2022, de 4 d'octubre, per la qual s'aproven les bases reguladores que han de regir la convocatòria per a la concessió de subvencions del Departament d'Empresa i Treball per al desenvolupament del programa Consolida't, de suport a la consolidació, l'enfortiment i la reinvenció del treball autònom a Catalunya (DOGC núm. 8767, de 6.10.2022).

Poden ser destinatàries últimes d'aquesta subvenció les persones físiques que preveu la base 5.2 de l'annex 1 de l'Ordre EMT/218/2022, de 4 d'octubre.

L'import màxim que es destina als programes subvencionables que preveu l'esmentada Ordre EMT/218/2022, de 4 d'octubre, és d'1.040.500,00 euros.

La tramitació, la resolució i l'atorgament de les subvencions que preveu aquesta convocatòria, així com les persones beneficiàries o destinatàries i les seves obligacions; els requisits de participació, la documentació que han d'aportar, les condicions, els criteris de valoració, les despeses subvencionables, la seva justificació i pagament, i també les bestretes, els regeixen les bases generals i els principis ètics i regles de conducta que estableixen l’Ordre EMT/218/2022, de 4 d'octubre, i aquesta Resolució.

La base 9 de l'annex 1 de la mateixa Ordre EMT/218/2022, de 4 d'octubre, estableix la quantia de la subvenció, que es calcula per mòduls econòmics; la base 12 del mateix annex 1 concreta la documentació que ha d'aportar la persona sol·licitant de l'ajut en la fase de sol·licitud; i la base 25 n'indica la forma de pagament dels ajuts.

El Servei de Treball Autònom posa a disposició de totes les persones interessades les instruccions de gestió i justificació del programa Consolida't al portal corporatiu de tramitació de Canal Empresa, i a l'apartat Tràmits del web de la Generalitat de Catalunya.

La sol·licitud s'ha de formalitzar exclusivament mitjançant la Seu electrònica de la Generalitat de Catalunya, d'acord amb l'Ordre PDA/20/2019, de 14 de febrer, sobre les condicions per a la posada en funcionament de la tramitació electrònica; i amb el Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital. El formulari de sol·licitud normalitzat està disponible al portal corporatiu de tramitació Canal Empresa, i a l'apartat Tràmits del web de la Generalitat de Catalunya.

El termini de presentació del formulari de sol·licitud, incloent-hi la documentació annexa, comença a les 9.00 hores del primer dia hàbil següent al de la publicació d'aquesta Resolució al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, i finalitza a les 15.00 hores del desè dia hàbil a comptar de l'inici del termini. Les sol·licituds s'han de presentar pels mitjans que especifica la base 11 de l'annex 1 de l'Ordre EMT/218/2022, de 4 d'octubre.