La Diputació de Barcelona ha estat guardonada amb el Premi Innovació en Comunicació per adaptar-se als nous hàbits de consum amb l’obertura d’un canal de TikTok. El jurat va valorar la valentia de la Diputació per apostar per TikTok, un canal de comunicació, no tan estès entre l’administració pública. A més, va reconèixer la capacitat d’adaptar-se a un llenguatge informal al que fins ara no estàvem acostumats
09/12/2022
La campanya "La Diputació de Barcelona a TikTok” va demostrar estar alineada amb l’estratègia de comunicació de la corporació i és una molt bona via per donar conèixer els seus serveis a un públic més jove i adaptat als nous hàbits de consum de la ciutadania.
El Premi a la Millor Acció de Comunicació es va atorgar al Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona presentat pel col·legiat Jordi Morató Bullido. El jurat va decidir que el Premi a la Trajectòria quedi desert per manca de candidatures que complissin amb les bases del premi i per falta de consens.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.