Organitzada pel Fons Català de Cooperació al Desenvolupament, en el marc del projecte europeu PACT – Participatory Action for Community TransformationLloc: Centre Cívic Cotxers de Sants (Barcelona)Data: 14 de juliol
09/07/2026
La jornada cerca oferir un espai de reflexió i debat sobre els reptes de la participació política de les minories tradicionalment marginades en els processos de governança local, i en el seu marc es preveu la celebració d’una taula de debat amb 3 persones expertes, per abordar temàtiques com "El dret a la ciutadania i la participació política en el marc del nou Pacte Europeu de Migracions”, "El procés de regularització a l’estat espanyol: quins efectes pot tenir sobre la participació política dels col·lectius infrarepresentats?” i "Heterogeneïtat de les minories: anàlisi des de la interseccionalitat i el gap generacional”.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.