Mitjançant la Resolució de 13 de febrer de 2019, de l’INAP, publicada al BOE número 40, de 15 de febrer de 2019, aquesta resolució es convoquen activitats formatives de caràcter general, classificades segons la modalitat i les àrees descrites al seu annex. La informació publicada a l'annex es pot ampliar en la fitxa descriptiva de cada activitat formativa disponible a la pàgina web de l'INAP. S'hi detallen els objectius d'aprenentatge, continguts, perfil idoni, horari, lloc de celebració, així com una altra informació d'interès

19/02/2019

Podran participar en les activitats formatives relacionades a l'annex els empleats públics que prestin serveis a través d'una relació de caràcter funcionarial, laboral a l'Administració local.

Els requisits específics de participació per a cada acció formativa es detallen a l'annex.

Qui desitgi participar en les activitats formatives convocades en l'annex haurà d'emplenar la corresponent sol·licitud electrònica. L'accés a aquesta sol·licitud es pot realitzar des del catàleg de general on es poden localitzar les activitats que es troben en període d'inscripció. També es pot accedir a http://www.inap.es/formacion-general. Per realitzar la inscripció serà necessari comptar amb l'autorització prèvia del superior jeràrquic.

Per formalitzar aquesta autorització, el sistema d'inscripció permetrà descarregar la sol·licitud, que s'ha de conservar, ja que podrà ser requerida per l'INAP en qualsevol moment.

Es podrà presentar fins a un màxim de tres sol·licituds per persona en aquesta convocatòria.

El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el «Butlletí Oficial de l'Estat».

En cas d'incidències en la realització de la sol·licitud electrònica ha de posar-se en contacte amb el Centre d'Atenció a l'Usuari (CAU) a través del correu electrònic cau@inap.es