El passat 10 de febrer, la Direcció General de Treball i el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) van difondre una nota conjunta en relació a qüestions a tenir en compte en l'aplicació del Reial decret llei de mesures urgents per a la reforma laboral, la garantia de l'estabilitat en l'ocupació i la transformació del mercat de treball, en relació amb la reforma de les modalitats de contractació laboral
21/02/2022
1. En aplicació de la DA 5a del RDLL 32/2021, en relació amb els contractes formalitzats en el marc de l'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència i Fons de la Unió Europea:
1. La DF 2a del RDLL 32/2021també ha modificat el text refós de la Llei d'Ocupació, respecte dels contractes vinculats a programes d'activació per a l'ocupació. Així la DA 9a del Text refós de la Llei d’ocupació, que regula els contractes vinculats a programes d'activació per a l'ocupació, permet que les administracions públiques puguin subscriure contractes per a la millora de l’ocupació i la inserció laboral en el marc dels programes d'activació per a l'ocupació previstos en aquest text refós de la Llei d'Ocupació, la durada de la qual no podrà excedir de dotze mesos.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.