Organitza: CUIMPB. Data: 20 i 21 d'octubre. L’objectiu d’aquest curs és debatre sobre els avantatges, inconvenients i limitacions d’aquestes mesures, tant a Catalunya a partir de l’avaluació de la Llei 11/2020, com a Espanya en el marc de la nova Llei d’habitatge i en el conjunt d’Europa
13/10/2022
Un dels problemes emergents d’avui a Europa en matèria d’habitatge és la creixent incapacitat econòmica de moltes llars per satisfer els preus del mercat de lloguer, sobretot a les principals aglomeracions urbanes. Davant aquesta crisi d’assequibilitat, nombrosos governs, tant locals com nacionals, han impulsat iniciatives legislatives amb l’objectiu limitar els increments de la renda. Son els anomenats sistemes de control de lloguers de segona generació que, en comparació amb els implementats durant la primera meitat del segle XX, son substancialment menys estrictes i rígids.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.