En el marc del projecte EU-Belong, cofinançat per la Unió Europea, la Direcció General de Migracions, Refugi i Antiracisme ha preparat aquesta formació per tal de dotar als professionals d’eines i coneixement sobre les migracions internacionals i els eixos de desigualtat en els quals cal intervenir per caminar cap a una societat antiracista i intercultural. Tindrà lloc els dies 23, 28 i 30 de novembre i 1 de desembre

15/11/2022

L’objectiu és la millora de la inclusió sòcio-econòmica i sentit de pertinença dels migrants mitjançant el desenvolupament d’estratègies d’integració a diverses regions europees.

El projecte europeu EU-Belong té per objectiu millorar la inclusió socioeconòmica i el sentit de pertinença dels migrants mitjançant el desenvolupament i la implementació d’estratègies d’integració a 11 regions europees.

En el marc d’aquest projecte, han organitzat la formació en línia La inclusió sòcio-econòmica d’immigrants i refugiats a Catalunya. Perspectiva antiracista i intercultural, per entendre les migracions internacionals i els eixos de desigualtat en els quals cal intervenir per caminar cap a una societat intercultural, tenint en compte el diagnòstic elaborat durant el procés participatiu de la Llei contra el racisme de Catalunya i el d’elaboració del Pla d’Interculturalitat i de la Vida Digna Compartida (ambdós projectes en procés d’elaboració per part de la Direcció General de Migracions, Refugi i Antiracisme).

Per a qualsevol qüestió, podeu adreçar-vos a europeanprojects.igualtat@gencat.cat