Aprofitant la seva estada aquests dies a Barcelona, una delegació de la FAM (Federación Argentina de Municipios), encapçalada pel seu president Fernando Espinoza, intendent de La Matanza, i per Debora Giorgi, secretària de Producció de La Matanza i directora de Relacions Internacionals de la FAM, es va reunir ahir al migdia amb la presidenta de la Federació de Municipis de Catalunya i alcaldessa de Vilanova i la Geltrú, Olga Arnau, el secretari general, Jordi Seguer, i la secretària general adjunta, Susanna Mèrida

Durant la trobada es van intercanviar impressions sobre diverses experiències municipalistes que s’estan portant a terme en els dos països






17/11/2022

Espinoza va posar èmfasi en tots els projectes d’innovació en el camp formatiu que han convertit La Matanza en la capital de la província i de la indústria, un fet que ha permès una reducció considerable de les xifres de desocupació en els darrers anys i acabar amb molta de la indigència que hi havia als carrers.

Per la seva banda, Olga Arnau va explicar tota la feina feta en els darrers anys a diferents municipis adherits a l’FMC i s’ha posat a disposició de la FAM per continuar col·laborant i establir més lligams que beneficiïn ambdues parts.