L'Ajuntament de Viladecans i la Xarxa de Governs Locals +Biodiversitat de la FEMP organitzen aquesta jornada, que tindrà lloc el dia 5 d'octubre, al Cúbic de Viladecans

27/09/2022

Durant la jornada s'abordaran les temàtiques següents:

- Sensorització i intel·ligència artificial per millorar la biodiversitat

- Gestió i manteniment dels espais verds a les ciutats: Planificació, tecnologia i participació ciutadana

- Adaptació de l'arbratge, espècies invasores i regeneració dels sòls per adaptar-se a l'escalfament global

Per això es comptarà amb experts del món acadèmic, investigadors, representants de fundacions i empreses capdavanteres en aquests camps i tècnics d'entitats locals amb àmplia experiència en la matèria, com l'Àrea Metropolitana de Barcelona, ​​la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Saragossa, entre d'altres.

La jornada estarà dinamitzada per Antonio Cerrillo, periodista especialitzat en temes ambientals i d'escalfament global de La Vanguardia.

La jornada finalitzarà amb un dinar ofert per l'organització.

L'assistència a la jornada és oberta i gratuïta. Podeu inscriure's a través d'aquest formulari.

Si necessiteu qualsevol informació addicional, no dubteu a contactar amb la Secretaria Tècnica de la Xarxa de Governs Locals +Biodiversitat a través del següent correu electrònic: red.biodiversidad@femp.es