ODS número 9: Indústria, Innovació i Infraestructures i ODS número 16: Pau Justícia i Institucions SòlidesLes empreses han anat incorporant assistents de veu virtuals en els serveis d'informació o d'atenció als clients/es com a complement eficient i pràctic als teleoperadors. Vistos els avantatges que ofereix aquesta tecnologia es revela com una bona solució per millorar la qualitat, la disponibilitat i l’eficiència dels serveis d’atenció al ciutadà
03/10/2022
De fet, ja hi ha exemples de ciutats que ho han anat incorporant de manera gradual per a diverses funcions, demostrant l'ampli ventall de possibilitats que té: com a eina complementària en els serveis d'atenció al ciutadà, com a assistent per navegar per la pàgina web de la ciutat o per oferir informació sobre l'agenda d'activitats del municipi, com a mecanisme per obtenir informació sobre obligacions fiscals o com a mitjà per fer recordatoris de cites amb serveis públics.
Contingut relacionat
AQUESTA WEB UTILITZA GALETES
Les galetes són importants, influeixen en l''experiència de navegació, ens ajuden a protegir la privacitat i permeten realitzar les peticions que ens solicitin a través de la web.
Utilitzem galetes propies, aquestes són estrictament necessàries per el funcionamint bàsic de la web i, per tant, sempre estan actives. Altrament, també utilitzem galetes de tercers, aquestes són opcionals i es poden configurar des de la opció de Configurar Galetes.
Més informació en la nostra Política de Galetes.
Galetes estrictament necessàriesAquestes galetes són essencials per al funcionament del lloc web i no poden desactivar-se en els nostres sistemes. S'ajusten en resposta a les seves accions per proporcionar serveis com la personalització de les preferències de privacitat, la iniciació de sessió o l'ompliment de formularis.
Galetes de tercersAquestes galetes ens permeten rastrejar les visites i les fonts de trànsit, el que ens habilita per avaluar i millorar el rendiment del nostre lloc web.