ODS número 11: Ciutats i Comunitats sostenibles i ODS número 16: Pua, Justícia i Institucions Sòlides
Els ODS i els reptes associats a la digitalització de les administracions públiques requereixen de noves competències, nous estils de lideratge i nous models de funcionament a les administracions públiques






11/11/2022

Tot això ha de conduir a:

1- Treballar de manera integrada i transversal.

2- Maximitzar la coherència i les sinèrgies en l'actuació de tots els departaments.

3- L’equilibri entre la visió a llarg termini i la introducció de petites transformacions en el dia a dia.

4- La integració de les evidències en la gestió i en els processos de presa de decisions.

5- La maximització de la transparència.

6- El perfeccionament de les estratègies de comunicació.

7- L'adopció de sistemes de governança participatius.

8- L'aprofitament de les possibilitats de les noves tecnologies.

La bona notícia és que aquest esforç de transformació també tindrà efectes positius a nivel general i a llarg termini ja que afavorirà una increment de l'eficàcia i de l'eficiència de les organitzacions públiques que redundarà en un millor servei al ciutadà i en una optimització de la despesa pública.